NOWOROCZNA WYPRZEDAŻ! -15% Z KODEM "SALE15"

Zwroty i reklamacje
Reklamacje


W przypadku stwierdzenia wady produktu zakupionego w WIEKO masz prawo go reklamować. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w poniższych przypadkach:

  • stwierdzenia wady fabrycznej,
  • niezgodności produktu z produktem zakupionym,
  • wady powstałej w skutek transportu (Klient powinien spisać oświadczenie szkody produktu w obecności kuriera podczas odbioru przesyłki).


Reklamację proszę złożyć w formie cyfrowej na e-mail: reklamacje@wieko.com.pl lub w wersji papierowej (drogą pocztową) pod adres:

WIEKO
ul. Boisko 39/67
81-183 Gdynia.

Koszt dostawy ponosi kupujący.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Państwa zgłoszenie reklamacyjnego. Decyzję o rozpatrzeniu reklamacji wysyłamy drogą e-mailową.

W przypadku uznania reklamacji uszkodzony produkt może zostać wymieniony na nowy lub w przypadku braku produktu na stanie magazynowym zostanie zwrócona równowartości wartości produtu.

Zwroty



W ciągu 14 dni od daty odbioru produktu, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy bez podania przyczyny (konsumenci).

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy należy wysłać uzupełnione oświadczenie na adres e-mail reklamacje@wieko.com.pl
Po otrzymaniu zwróconego towaru, zwracamy jego wartość na podane konto bankowe.

Koszt dostawy pokrywa zwracający.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) produkt nie może być używany a opakowanie produktu nie może być naruszone.

Pełne zasady reklamacji oraz zwrotów dostępne są w Regulaminie (TUTAJ)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl